fredag 20 oktober 2017

Uppdaterad information

Hej Förälder till barn i klass 1 Bryngelstorp!
Varje år arrangeras det två klassturneringar i Nyköping, en för fotboll och en för innebandy.
I mitt arbete brinner jag givetvis extra för SN-Bollen som är fotbollens variant men tycker dessa klassturneringar är bra arrangemang för våra barn och har därför också varit engagerad när min son velat spela innebandyturneringen (nu i klass 3).
Igår sa min dotter Svea till mig att hon ville också spela denna turnering och ville att hennes klass skulle ha ett lag. Jag lovade att försöka. Därför skickar jag ut detta mail till er föräldrar för att se om det finns fler med intresse att deltaga. Vi är ute i det senaste laget då turneringen är nästa helg så därför får vi skynda på processen och be om svar senast på söndag.
 
Speldagen är lördagen 28:e oktober och mer information finns på hemsidan http://sncupen.onyxinnebandy.se/  
 
Spelformen är tre utespelare och en målvakt på liten plan och det är gruppspel utan slutspel som gäller. Rekommenderat 10-12 spelare i varje lag (blir vi fler bör vi dela i två lag) och minst en spelare ur varje kön på planen samtidigt.
 
Deltagandet kostar 160 kr/barn och sista anmälningsdag är söndag 22:a oktober.
Undertecknad (Sveas pappa) kan tänka sig vara lagledare för ett lag men tar gärna hjälp av fler vuxna. Blir vi så många att det bör vara två lag krävs det fler föräldrar så vi kan dela på oss.
 
Jag tar inte emot anmälningar via skolan eller meddelanden via Svea utan använder uteslutande anmälan via bifogad länk.
 
Jag kontaktar er sedan via mailadressen ni angett i anmälan.
 
Eftersom vi är sent ute tar jag anmälningen som bindande. Jag kommer sedan anmäla och betala för alla anmälda på måndag morgon.
Efter det kontaktar jag er igen med mer information och ett mobilnummer för er swish-betalning.
 
 
MvH
Niklas Hjelm niklas@bissarna.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar