måndag 21 oktober 2019

SN cupen

OBS!! Bråttom med anmälan då vi lägger ut info väldigt sent.
Hej!
Jag heter Sara Öberg och är Mamma till Emil Öberg i årskurs 3 på Bryngelstorpskolan.
För en tid sedan fick vi ut information angående innebandycupen SN-cupen som sker mellan klasser i Nyköpingsregionen lördagen den 26/10. Emil vill gärna spela och jag undrar om det finns intresse för ett lag från klassen/skolan. Spelplats är Rosvalla.

Årskurs 3 spelar med fyra spelare + målvakt på förminskad plan blandat tjejer och killar. Det kostar 160:- per deltagare att vara med om man inte får tag i ett företag som kan vara lagsponsor.

Mer info finns här: http://sncupen.onyxinnebandy.se/

För att jag ska anmäla lag krävs att minst 6 stycken anmäler sig och det måste vara minst två killar respektive tjejer. Jag kan anmäla lag etc men vill också ha hjälp av minst en förälder under dagen.
Det finns olika info om anmälan men jag har kollat med Onyx och vi kan anmäla på måndag fm. Därför behöver jag besked senast söndag kväll från de som vill vara med.
Ni som vill vara med i laget skickar ett mail till per.oberg@enskildagrund.se<mailto:per.oberg@enskildagrund.se> där ni anger för och efternamn på barnet samt mailadress för kontakt. Skriv också om någon förälder kan hjälpa till som lagledare. Jag kontaktar de intresserade på måndag och meddelar om det blev lag eller ej.

Hoppas vi får ihop ett lag och att det blir en rolig dag för barnen!


Med vänliga hälsningar

Sara Öberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar